PRIVACY
Precon highly respects your privacy. Our goal is to provide you with a positive experience in using our services.
This Privacy Statement outlines your rights to privacy and our commitment to safeguarding your personal data. All our business operations are in line with the European Union’s General Data Protection Regulation (GDPR).
We process and store personal information that is the most necessary and essential for carrying out the assessments on behalf of Precon’s clients. By voluntarily taking part in the assessment processes that we carry out for our clients, you accept the processing of your personal information. Personal data is on a well-protected server operated by our service provider. You are entitled to review, modify and delete your information stored in our data register at any time. Foer assessments, we store the personal information for no longer than is relevant for our customer processes, a maximum of two years, after which time the data will be systematically deleted from our system.
Register is maintained by Precon, Unioninkatu 20-22, 00130 Helsinki.
Contact person for register matters:
Eeva Joki, Precon
eeva.joki(at)precon.fi
mob +358 40 833 4491
TIETOSUOJASELOSTE
Yksityisyytesi suoja on meille tärkeä. Precon haluaa omalta osaltaan suojella yksityisyyttäsi ja käsitellä henkilötietojasi läpinäkyvästi kulloinkin voimassa olevan lain ja hyvien tietosuojakäytäntöjen mukaisesti. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt sen, että käsittelemme henkilötietoja tämän tietosuojaselosteen mukaisesti.
Keräämme ja käsittelemme henkilötietoja vain siltä osin, kuin se on tarpeellista meidän liiketoimintamme kannalta palveluidemme tarjoamiseksi, kehittämiseksi ja asiakasviestinnän hoitamiseksi. Keräämme, säilytämme ja käsittelemme henkilötietoja vain ennalta määriteltyihin tarkoituksiin.
Yrityksen tietosuoja-asioista vastaava henkilö on Eeva Joki / eeva.joki(at)precon.fi / +358 40 833 4491.
Yksityishenkilöt
Keräämme, käsittelemme ja säilytämme tietoja täyttääksemme sopimuksen palvelusta, jonka asiakkaamme on meiltä tilannut. Rekisterissä on tallennettuina tiedot, jotka ovat tarpeen soveltuvuuden arvioimiseksi ja tiedot konsultin arvioimasta soveltuvuudesta hakemaasi tehtävään (soveltuvuusarviointiraportti). Näin ollen, rekisteri sisältää tietoja kuten yhteystiedot, työhakemus, ansioluettelo, suosittelijoiden nimet, persoonallisuustestien ja simulaatioiden tulokset. Käsittelemme henkilötietoja palveluidemme tarjoamisen ja liiketoimintamme harjoittamiseen sekä kehittämiseen huolehtien siitä, että meillä on aina lain edellyttämä peruste henkilötietojen käsittelemiselle.
Säilytämme tietojasi vain niin kauan, kuin se on tarpeellista liiketoimintamme kannalta ja palveluidemme tarjoamiseksi sekä kehittämiseksi, kuitenkin enintään kahden vuoden ajan. Henkilötietoja ei luovuteta EU:n ulkopuolelle, ellet ole antanut siihen suostumusta. Keräämiämme tietoja säilytetään ja käsitellään osaksi Euroopan talousalueen ulkopuolella esimerkiksi silloin, kun käyttämämme palveluntarjoaja sijaitsee tai säilyttää tietoja Euroopan talousalueen ulkopuolella. Olemme varmistaneet, että palveluntarjoajamme ovat liittyneet EU:n ja Yhdysvaltojen väliseen Privacy Shield -ohjelmaan, joka mahdollistaa eurooppalaisten tietojen turvallisen käsittelyn Yhdysvalloissa.
Huolehdimme myös tietoturvasta. Pääsy henkilötietoihin on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.
Sinulla on oikeus peruuttaa henkilötietojen luovuttamiseen antamasi, saada täydentäviä tietoja henkilötietojen käsittelyn perusteista, oikeus pyytää virheellisten tai puutteellisten tietojen korjaamista. Jos haluat tarkistaa meille tallennetut henkilötietosi, ota meihin yhteyttä. Yllä mainittujen oikeuksien lisäksi sinulla on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle henkilötietojesi käsittelystä (https://tietosuoja.fi/yhteystiedot).
Asiakasyritysten edustajat
Asiakasviestinnän ja -suhteiden hoitamiseksi, palveluiden tuottamiseksi, laskutuksen ja markkinoinnin toteuttamiseksi sekä palveluidemme kehittämiseksi keräämme henkilötietoja asiakasyritysten ja potentiaalisten asiakasyritysten edustajilta. Käsittelemme asiakasyrityksen antamia tietoja täyttääksemme sopimuksen palvelusta, jonka asiakkaamme on tilannut. Tarvitsemme tietoja toimintamme tehokkuuden ja hyvän asiakaskokemuksen varmistamiseksi.
Säilytämme asiakkaiden tietoja vain niin kauan, kuin se on tarpeellista liiketoimintamme kannalta ja palveluidemme tarjoamiseksi sekä kehittämiseksi, tai siihen asti, että saamme asiakkaalta poistopyynnön. Asiakasyritysten edustajien henkilötietoja säilytetään asiakassuhteen/sopimuksen voimassaoloaikana ja poistetaan kahden vuoden sisällä tämän päättymisestä. Noudatamme aina lain asettamia rajoja.
Yksityishenkilöiden tiedot säilytetään rekisterissämme niin kauan, kuin se on tarpeellista toimeksiannon kannalta, enintään kaksi vuotta laskettuna palvelun toteuttamispäivästä.
Tietoturvallisuus
Meillä on asianmukaiset tekniset ja organisatoriset tietoturvakeinot turvaamassa henkilötietoja häviämiseltä, väärinkäytöltä tai muulta vastaavalta laittomalta pääsyltä. Tällaisia keinoja ovat muun muassa palomuurien, salaustekniikoiden ja turvallisten laitetilojen käyttö.
Pääsy henkilötietoihin on myös sisäisesti rajoitettu kuluvalvonnalla ja käyttöoikeuksien myöntämisellä sekä niiden valvonnalla. Henkilötietoja käsittelee vain ne työntekijät, joilla on työtehtäviensä puitteissa siihen oikeus.